Інформатика 5 клас

Проекти

Вибрати 3 проекти і виконати їх, протягом 3 тижнів. Результати скинути вчителю. Якщо проекти не підходять, створіть власні .


Проекти, їх види та класифікація. Етапи здійснення проектної діяльності"


Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі скретч



Алгоритми з циклами. Цикли з лічильниками.



Інформатика 6 клас

Індивідуальні проекти 

УВАГА! вибрати проект з переліку і подаєм роботу у вигляді реферата!

Створення програмних об'єктів



1. Натискуємо на посилання і скачуємо конспект уроку.
2. Записуємо дату уроку і робимо маленький конспект, виписавши , на вашу думку, головне.
3. Передивляємося відео і виконуємо завдання.
4. Прочитати конспект уроку "Цикли" і виконати вправи.




Давайте згадаємо «Що таке алгоритм»? (певна, правильна послідовніть дій, що обов'язково допоможе нам отримати певний результат.

Які ви пам'ятаєте форми подання алгоритмів? (словесна; графічна; комп'ютерна програма).

Який фрагмент алгоритму називається циклом? Зараз ми це розглянемо (намалювати на дошці).

Лічильник циклу

Тіло циклу

Замалюйте в зошити будь ласка.

Цикл - це фрагмент алгоритму, програми якого можуть виконуватись більше ніж 1 раз. В даному випадку цифра 10 вказує на кількість повторень певних дій і називається «лічільником циклу». Тіло циклу - ті дії, що будуть повторюватись (записати). Трохи пізніше ми це розглянемо більш детально.

Тема уроку звучить саме «Вкладені алгоритмічні структури...», а значить ми повинні з'ясувати «що таке вкладений цикл».

Можна сказати, що це цикл у циклі. Прикладом вкладених циклів може бути змінення місяців протягом кількох років поспіль. Розпочинається перший рік протягом нього змінюються місяці від січня до грудня, а в кожному місяці, умовно взявши 30 днів, після чого розпочинається другий рік і знову протягом нього змінюються місяці від січня до грудня. І так далі, поки не закінчується вибрана кількість років.

Спробуємо створити блок-схему і записати її в зошит.

Закінчити останній рік

Розпочався перший рік

Повторити 4 рази

Повторити 30 разів

Збільшити період на 1 день

Збільшити період на 1 місяць

Розпочати відлік днів спочатку

Вкладений цикл

Внутрішній цикл


Тобто, синім виділено вкладений цикл, а жовтим - внутрішній цикл.

Вам все зрозуміло?

Робота безпосередньо зі Scratch

Давайте тепер я вам продемонструю які є цикли у середовищі Scratch і як їх можна використовувати.

В меню керувати ви бачите три основних кострукцій, а саме - «повторити» (певну к-ть разів), «завжди» і «повторити поки не» (виконується якась умова). Усі три ми зараз спробуємо по черзі використати.

Обираємо подію «коли натиснуто зелений прапорець», перемістимо на 10 кроків і якщо він доходе до межі - щоб його відбивало (перевірити). Щоб він постійно рухався - потрібно додати цикл «завжди» (перевірити). Щоб він не перевертався до гори ногами нам потрібно обрати в «інформації» стиль обертання «туди і назад» (перевірити). Коли кіт має закінчитись цикл «завжди»? Для цього нам потрібно використати скрипт «зупинити»(або все, або цей скрипт). Відповідно повинна існувати умова при якій рух кота буде зупинятися. Ставимо скрипт «якщо» і обираємо саму умову. Наприклад, датчики - «доторкається до вказівника миші»(перевіряємо). Кіт припинив рухатися. Тобто цикл «завжди» можна закінчити «якщо» виконується умова і команда «зупинити».

Залишимо цю команду спробуємо зробити те ж саме зі скриптом «Повторювати поки не». Використаємо ту ж саму умову. Кіт виконує все ідентично, але другий запис коротший. В першому умову ми вставляли в середину, а в другому - спочатку.

Тепер спробуємо цикл «повторити» і наприклад напишемо 100 раз. Тобто, кіт буде проходити саме 100 кроків і зупиниться. Цей цикл є скінченним. Він буде виконувати команди саме ту кількість раз, яку ми вказали.

Тут все зрозуміло?

Давайте зараз сядемо на місця і трохи запишемо.

Цикли бувають:

  • Безумовні (завжди);
  • З лічильником (повторити);
  • З переумовою (завжди якщо);
  • З післяумовою (повторювати поки).

V. Осмислення, узагальнення та систематизація

А зараз ми будемо виконувати рактичну роботу. Ви будете відтворювати алгоритм вкладеного циклу повторення. У цьому вам допоможе інструкційна картка. Можете сідати за комп'ютери.


Тема: розв'язування задач методом їх розбиття на підзадачі 


Інформатика 7 клас

Індивідуальні проекти 

Вибрати проекти і програму, з допомогою якого виконано проект. Результати роботи надати вчителю.


Використання вбудованих функцій. Практична робота  "Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій".




Задачі Ексель


 Інформатика 8 клас

Розробка індивідуальних проектів

Вибрати проект з переліку, програму, з допомогою якого буде проект виконано. Результати надіслати вчителю.



Розв'язання компетентнісних задач

29. Обчислення в електронних таблицях - 32. Діаграми різних типів.стр. 193 - 22033. Упорядковування та фільтрація даних у таблицях. - Практична робота 16.стр. 221 - 234

Інформатика 9 клас

Розробка індивідуальних проектів 

Теми проектів, вибираємо 4 на вибір, виконуємо по одному на тиждень


Розв'язання компетентнісних задач

© 2018 Глобине, 3900, Центральна 240
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати